Informacija pacientams po procedūrų

Tikime, kad po daugumos odontologinių procedūrų kyla pačių įvairiausių klausimų – atsakymus į juos rasite mūsų paruoštose atmintinėse.

Klinika, į kurią gera grįžti

Susidūrėte su odontologinėmis problemomis? Registruokitės vizitui jau dabar ir mes Jums suteiksime visą reikiamą pagalbą.

„Šypsena gali daug pasakyti apie kiekvieną žmogų, todėl svarbu rūpintis ne tik jos estetika, bet ir funkcionalumu.“
Živilė Neverauskienė / Ortodontė

Naudinga informacija

Siekiant taupyti vienas kito laiką, susipažinkite su aktualia informacija – apie finansuojamas paslaugas, mokėjimą dalimis, sveikatos draudimą ir kt.

01 / Finansuojamoms paslaugoms TLK
02 / Sveikatos draudimas
03 / Dažniausiai užduodami klausimai
04 / Informacija po procedūrų

Apsidraudusiems privalomuoju sveikatos draudimu suteikiame galimybę už dantų protezavimą atsiskaityti pasinaudojus valstybės teikiamu finansavimu.

Kaip visa tai veikia?

  • Atvykus į kliniką, įvertinsime, ar Jums priklauso TLK kompensacija.
  • Paruošime visus reikiamus dokumentus.
  • Gavus kompensaciją, gydymas bus pradedamas iš karto.
  • Išvengsite laukimo eilėse.

Už suteiktas odontologines paslaugas mūsų klinikoje galite atsiskaityti pasinaudodami sveikatos draudimo lėšomis – skaitykite plačiau.

Ką svarbu žinoti?

  • Atvykdami į kliniką, turėkite su savimi asmens dokumentą ir draudimo kortelę (knygelę).
  • Atlikus numatytą gydymą, gausite sąskaitą faktūrą.
  • Sąskaitą faktūrą pateikus draudimo bendrovei, bus padengta visa arba dalis sumos.

Ruošiantis įvairioms odontologinėms procedūroms, pacientams dažnai kyla pačių įvairiausių klausimų – taupydami vienas kito laiką, paruošėme atsakymus į juos.

Dažniausiai užduodami klausimai (D. U. K.)

  • Atsakymai apie odontologines procedūras.
  • Atsiskaitymas už paslaugas.
  • Nuskausminimo galimybės.
  • Bendroji informacija apie kliniką.

Informacija po procedūrų

  • Laikotarpis po chirurginių procedūrų.
  • Burnos ertmės priežiūra po procedūrų.
  • Mitybos rekomendacijos.
  • Gydytojų patarimai.